Diskuse

Přijmu chůvu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Pomsta dětem - nic jiného mě nenapadá...

0 0
možnosti
VG

Zaráží mě, že o toto místo není zájem. Zvláště fakt, že při péči o dvě děti se chůvě zvedne denní honorář o celých 110 Kč, by měl zajistit příval zájemců. Jen se trochu obávám toho, že hned tak někdo neprojde sítem prověřování . Ani se tomu nedivím. Co kdyby to chtěl někdo dělat pro prachy! Těch krásných téměř 330 Kč na den při 24 hodinové péči o dvě děti, to už za uvážení přece stojí ne?

3 0
možnosti
MM

Doplnila bych ty podmínky výběrového řízení. Opakovaná psychologická vyšetření celé rodiny, podrobná prohlídka domácnosti a připraveného vybavení na několik let dopředu, délka výběrového řízení několik měsíců až několik let.... co jsem zapomněla? (WPŠ)

2 0
možnosti
ZG

kdyby to Šárko nebylo tak smutné a jako reakce, dokonce by mě to i rozesmálo. A to nemluvě o tom že jsme také neprve studentky duše našich dětí a následně a terapeutky poruch attachmentu, odbornice na ADHD a ostatní handicapy našich miláčků, léčitelky bolavých duší a foukačky jejich bolístek na otázky (a proč mě rodiče nechtěli, a proč nejsem dost dobrý, proč jsem byl v ústavu...).

3 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 915x
Člověk, který chce žít nejlépe jak umí.

Seznam rubrik